Életmód
Bikini szezon? Sosem késő!
  • 2019. június 5.

SOS tippek a nyári alakhoz..

1. Elsősorban próbáld meg csökkenteni a napi szénhidrátmennyiséget.
Ebben az időszakban ne fogyassz fehérlisztes termékeket, kukoricát, burgonyát, és cukros üdítőket, feldolgozott élelmiszereket.

2. Zöldségre fel! Ebből is az alacsony szénhidrát tartalmúakat válaszd.
Például spárga, uborka, brokkoli, saláta, spenót.

3. Ha az étkezésre ügyelsz, akkor jöhet mellé az edzés, hogy még hatékonyabb legyen az eredmény. Heti 3-4x igyekezz valamilyen edzésformát beiktatni.

Az a fránya has…
Sokan a pocakukkal nincsenek megelégedve, és sehogysem tudnak feszes, lapos hasat varázsolni maguknak. A kockás formákhoz az út bizony a konyhában kezdődik. Próbáljunk meg minél egészségesebben és tudatosabban enni. Amiből fogyaszthatsz bátran, az a fehér húsok (csirkemell, pulykamell, sovány halak), zöldségek párolva vagy nyersen, édesburgonya, basmati rizs, zab. A sütéshez érdemes olíva- vagy kókuszolajat használni. A helyes és tudatos táplálkozás mellett minimum heti 3x hasizom gyakorlatokat is iktass be az edzésbe, melyek hatékonyságát fokozhatod táplálék-kiegészítőkkel, például l-karnitin tartalmú készítményekkel.

Próbáld meg az alsó és a felső hasizmokat is megdolgozni: lábemelés fekve, csípőtolással a végén, illetve hasprés 4×15-ször.

A kiegyensúlyozott étkezést és az edzést ne csak a nyaralás előtt próbáld meg beiktatni, hanem váljon életed részévé. Természetesen olykor, azért édességet is ehetsz, kisebb mennyiségben, de a nyaralás előtt egy héttel azt is engedd el inkább, hogy tényleg szálkás legyél a beach-en.

happy wheels