InfoPont Ajánló Magazin
Életmód

Tökéletes lábak nyárra – már most gondolnod kell rá

Lassan, de biztosan melegszik az idő, így hamarosan előkerülhetnek szekrényünk mélyéről a rövidnadrágok, szoknyák, nyári ruhák – és persze érkezik a strandszezon is. Sokunkkal előfordul azonban, hogy csak az első melegebb napokon eszmélünk rá: bizony, szebb napokat is láttak már lábaink. Szerencsére van még egy kis időnk nyárig, hogy mindent megtegyünk azért, hogy magabiztosabban vágjunk neki a szezonnak. Most öt tippel segítünk ebben!

Még nincs késő nekivágni az edzésnek

Bár azt mondják, a nyári forma télen készül, a tavaszi hónapokban is sokat tehetünk azért, hogy formásabb, feszesebb alsó végtagokkal vágjunk neki legszebb évszakunknak. Ha már 4-6 hét alatt szeretnénk szép eredményeket látni, ne a kardió legyen az első választásunk: végezzünk legalább heti háromszor saját testsúlyos, vagy – az edzettségi szintünknek megfelelően – súlyzós edzéseket. Ha formálódni szeretnénk, a legjobb választás az ún. HIIT (High Intensity Interval Training) edzés, azaz, amikor magas intenzitású gyakorlatok és rövid pihenők váltják egymást. Egy ilyen edzést 30 perc alatt is könnyen letudhatunk, és akár a nappalinkban is elvégezhetünk – ráadásul számos, ingyenesen vagy kedvező áron elérhető videót találhatunk hozzá a neten. Az edzéshez hasznos kiegészítő lehet egy kézisúlyzókészlet, de az Euronics kínálatában például elérhető áron válogathatunk olyan plusz fitneszkiegészítők között is, mint a haskerekek, fitneszlabdák vagy gumikötelek, amik a saját testsúlyos gyakorlatokat még hatékonyabbá tehetik. Kreatívan használhatunk egy futópadot is: ha pár perc kocogás után beiktatunk egy rövidebb sprintet, majd így váltogatjuk tovább a tempónkat 30 percen át, máris megvan az aznapi HIIT edzésünk.

Sima lábak hónapokon át

Nyáron kétségkívül több fejfájást okoz a szépségápolás, hiszen fedetlen testrészeinkre ilyenkor nagyobb figyelem irányul. A lábak szempontjából kulcskérdés ilyenkor a szőrtelenítés, amihez számos megoldás áll rendelkezésünkre az eldobható borotváktól a tartós simaságot ígérő kozmetikai kezelésekig. Ha azonban otthonunk kényelmében szeretnénk tartós megoldást találni, egy IPL-gép lehet a tökéletes választás. Ezekkel a készülékekkel akár 6 hónapig tartó szőrtelenséget is el tudunk érni, használatuk biztonságos, egyszerű és teljesen fájdalommentes. Ha szeretnénk élni az IPL kínálta kényelmes szőrtelenítési lehetőséggel, már most érdemes nekifognunk a kezeléseknek: néhány hétre biztosan szükség van ahhoz, hogy valódi eredményeket lássunk, ráadásul az utolsó alkalom után egy hónapig nem érdemes napra menni, hiszen a nap hatására a kezelt terület könnyen pigmentálódhat.

Az a fránya narancsbőr

Ha mi is küzdünk a narancsbőrrel, jó, ha tudjuk: inkább azok vannak kevesebben, akiket nem érint ez a probléma. Néhány hét alatt azonban már látványos eredményeket érhetünk el, ha betartunk pár egyszerű szabályt. Fogyasszunk minél több zöldséget és kerüljük a cukros, zsíros és ultrafeldolgozott élelmiszereket. A narancsbőr elleni küzdelem legfontosabb eleme a felsoroltakon túl a mennyiségi folyadékfogyasztás: alapvetően testsúlykilogrammonként legalább 30 ml víz fogyasztása lenne az ideális, azaz 60 kg-os nőnek minimum 1,8 liter folyadékot kellene meginnia. A legjobb, ha ezt tiszta, minőségi, szénsavmentes víz formájában tesszük meg, de ha valaki ezt unalmasnak tartja, citromkarikákkal, mentával vagy uborkával feldobhatja az italát. Ha nem szeretnénk folyton ásványvizes üvegeket cipelni azért, hogy biztosan minőségi folyadék legyen a háznál, érdemes beruháznunk egy vízszűrő kancsóra: egy ilyen eszköz a csapvizet egészséges, tiszta, fémszennyeződésektől mentes itallá teszi.

Masszírozzunk!

Lábaink élettelibbek és feszesebbek lesznek, ha egy kicsit fokozzuk a vérkeringésüket. Ha nincs lehetőségünk arra, hogy erre az időszakra masszázsbérletet váltsunk, a célra tökéletes lehet egy masszírozóhenger vagy masszázslabda használata is. Helyezkedjünk el egy edzőmatracon, és a hengert a lábaink alá helyezve gördüljünk végig az eszközön – a helyes kivitelezéshez szintén könnyen találunk iránymutatást az interneten. A masszázslabdát a kezünkkel is végigguríthatjuk a problémás területeken, ami nem csak a vérkeringést serkenti, de az izmokat is kellemesen lazítja.

Olvass bele legújabb magazinunkba!

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Ez is érdekelhet:

5+1 tipp a babalábakért

Szabó Ildikó

4 JÓTANÁCS, HOGY MÉG FITTEBB LEGYÉL!

Szabó Ildikó

Orosházi Nyár 2018 – Színes programsorozat Orosháza-Gyopárosfürdőn

InfoPont

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket ( cookie - kat ) használ. Elfogadom Bővebben