Nem titok, hogy a mesterséges intelligenciával működő chatbotok rohamtempóban hódítják meg a világot. Onnantól, hogy képesek akár teljes étrendeket és edzésterveket írni, egészen odáig, hogy egyetemi dolgozatokat írnak meg idő és ihlethiányban szenvedő, kevésbé motivált diákok helyett. Ezek alapján úgy tűnhet, hogy a mesterséges intelligencia mindenre képes. Amit azonban soha nem lesz képes megtanulni, az az emberi érzékelés.
Amiben az AI segíteni tud
A mesterséges intelligencia (AI) mindennapi használata egyre népszerűbb a különböző iparágakban. Mivel egyre több vállalat ismeri fel, hogy megkönnyítheti bizonyos folyamatok automatizálását, így végeredményben csökkenhetnek a vállalat a költségei, miközben a hatékonysága nő. Az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a valamilyen AI megoldást választó cégek száma. A vállalkozások chatbotokat, virtuális asszisztenseket és más AI-alapú technológiákat alkalmaznak az ügyfélszolgálat, a marketing és az értékesítés területén is. A mesterséges intelligenciát az egészségügyben, a kereskedelemben, a közlekedésben és a gyártásban is használják. Többek között nagy mennyiségű adatok elemzésére, folyamatok optimalizálására és a döntéshozatal javítására. Ahogy az AI technológia tovább fejlődik és tökéletesedik, várhatóan még több szektorban találkozhatunk vele. Az elkövetkező években nagy valószínűséggel átalakítja nem csak azt, ahogyan dolgozunk, de akár a privát életünkre is befolyással lehet.



És amit nem tud…
Bár a chatbotok használatának népszerűsége jelentős előrelépést mutat, az AI chatbotok még mindig nem tudják utánozni, vagy tovább gondolva, helyettesíteni az emberi tapasztalatot, humán benyomásokat, érzékeléseket.
A mesterséges intelligencia (AI) az elmúlt években jelentős fejlődésen ment keresztül. Azonban láthatjuk, hogy a szépségápolás terén a chatbotok és más AI-n alapuló technológiák jelentős korlátokba ütköznek. Bár a mesterséges intelligencia képes megoldásokat kínálni és ajánlásokat adni a bőrápolási szokásaink tökéletesítésére, nem tudja teljes mértékben visszaadni az érintés, a tapintás, a szaglás – összefoglalva az emberi érzékelés – élményét, ami elengedhetetlen a teljes és kielégítő bőrápolási élményhez. Itt jönnek a képbe az olyan cégek, mint például a FOREO, olyan innovatív szépségápolási eszközökkel, amelyek az érintésre, az érzésre, az érzékelésre és a szaglásra is képesek hatni, így nyújtva teljes érzékszervi élményt a bőrápolás szerelmeseinek. A svéd beauty-tech brand a tapintást és az érzékelést ötvözve kínálja innovatív szépségápolási eszközeit.
Olvass bele legújabb magazinunkba!
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.