Utazó
Utazási tippek – koronavírus idején és a nyitás után
  • 2021. március 17.

Biztonság = bizalom

A vírus által terhelt időszakban a saját és a környezetünk egészsége még sokkal fontosabb, mint korábban!

Nyilván te is csak olyan hotelbe szeretnél elutazni, ahol 100 %-os biztonságban érezheted magad. Mindenképpen nézz utána, hogy az általad kiválasztott szálloda milyen biztonsági és higiéniai intézkedéseket tesz a vendégek és saját dolgozói érdekében. Lehetőleg több csatornán (weboldal, közösségi média felületek) nézz utána, hogy milyen óvintézkedéseket tettek.

Foglalj több időpontra, legyen második, harmadik opciód is!

Jelenleg nem tudjuk, hogy mikor oldják fel a koronavírus miatt hozott korlátozásokat, vajon mikor tudunk végre kiszabadulni a bezártságból és utazhatunk?

Mi ilyenkor a teendő? Egyáltalán ne foglaljunk időpontot a kedvenc szállodánkba?

Dehogynem! Nézzünk ki egy számunkra kedvező időpontot, valamint egy második és egy harmadik dátumot is. Ha esetlegesen az első időpontban még tartanak a korlátozások, akkor a szálloda automatikusan és költségmentesen fogja törölni a foglalásunkat.

Fontos tanács! Ha esetleg a második időpontunkban már el tudunk utazni a hotelbe, akkor ne felejtsük el lemondani a harmadik befoglalt időpontot.

Foglalj már most, nehogy lemaradj!

Jelenleg – sajnos – megérkezett a harmadik Covid hullámra, ennek ellenére a legkedveltebb magyarországi szállodákba egyre több foglalás érkezik a vendégek részéről. A jó minőségű, magas törzsvendég számmal rendelkező vidéki szállodák arról számolnak be, hogy májusra és júniusra már sok olyan dátum van, ahol teltházasak. Érdemes mihamarabb foglalni, nehogy lemaradj a számodra kedvező dátumokról!

Kérnek a szállodák előleget? Elvesztem az előlegemet, ha a Covid miatt nem lehet utazni?

Jelenleg a hazai hotelek nagy része egyáltalán nem kér előleget. Ha mégis, akkor a szállodák – a lemondásunk alkalmával – vagy visszafizetik az előleg összegét, vagy lehetőségünk van azt egy későbbi foglalásunkra felhasználni.

Kérdéseid vannak? Bizonytalan vagy?
Kérdezz, kérdezz, kérdezz!

A Covid előtt az utazók nagy száma követte el azt a hibát, hogy nem nézett teljesen pontosan utána azoknak az adatoknak, paramétereknek, szolgáltatásoknak, amik az általa kiválasztott szállodában várták. A hotelbe történő megérkezésükkor pedig esetleges csalódás érte őket azért, mert mást gondoltak, többet vártak.

Megéri több időt arra fordítani, hogy a szállodát jobban megismerjük. Ha pedig kérdéseink vannak, bizonytalanok vagyunk, akkor forduljunk a szálloda dolgozóihoz. Tegyük fel a kérdéseinket az ottani szakembereknek és nem ér bennünket csalódás!

Csobota-Kis Árpád
Szállodaüzemeltetés és menedzsment
www.pearlmanagement.hu

Borítókép: Cottonbro @pexels


Olvass bele a magazinunkba is: