InfoPont Ajánló Magazin
InfoPont

A THE WALT DISNEY COMPANY ÉS A NATIONAL GEOGRAPHIC KÖZÖS GLOBÁLIS KAMPÁNYT INDÍT A FÖLD NAPJA ALKALMÁBÓL „az OTTHONUNK” CÍMMEL

A The Walt Disney Company és a National Geographic bejelentették, hogy egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indítanak a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek a bolygónk védelmét tűzte ki célul.

Míg a Disney egy évszázada hívja fel a figyelmünket a világunk csodáira, a National Geographic nem kevesebb mint 136 esztendeje a felfedezés és a bolygónkhoz való mélyebb kötődés szinonimája. Idén tavasszal a két globális brand összefogott, hogy együtt ünnepeljék az otthonunkul szolgáló gyönyörű Földet és a valamennyiünkben ott rejlő jobbító erőt.

A Disney+-on már elérhető „az Otthonunk” gyűjtemény. A tematikus összeállításban többek közt olyan lenyűgöző alkotások szerepelnek, mint A vadon királynői, az Egy igazi bogár élete a Hihetetlen állati utazásokA bálnák titikai, és még sok más természetfilm és sorozat.

A Föld napján, 2024. április 22-én ezen felül A polipok titkai című sorozatot is megtekinthetjük a NatGeo Wild műsorán, és a Disney+-on is. Április 22-én az  India tigrisei: így készült című vadonatúj alkotás is felkerül a Disney+-ra, valamint a Tigris is, amely a Disneynature természetfilmje, és egy nőstény tigris történetét tárja elénk, mely a dél-ázsiai ország híres rengetegében neveli kölykeit ezer veszély és kaland közepette.

„az OTTHONUNK” kezdeményezés egyik része egy digitális sorozat lesz, az „Élhető bolygó”, amely inspiráló történetet tár elénk, középpontban a NatGeo a floridai Disney Worldbe látogató ifjú tehetségeivel.

„A National Geographic az egyik legkedveltebb és leghitelesebbnek tartott globális brand, világszerte több mint 750 millió követővel a különböző közösségimédia-platformokon. Befolyásunkat felhasználva újra és újra arra emlékeztetjük az embereket, hogy a Föld egy lenyűgöző, mesebeli hely, tele szépséggel, titkokkal és csodákkal” – mondta Courteney Monroe, a National Geographic elnöke. „Reményeink szerint a Föld napján sikerül sokak figyelmét felhívni a bolygónk megóvására.”

„A Disney elkötelezett a lehetőségek gyakorlatba való átültetése mellett, célunk a jövőbe vetett hit átadása, a vágy felkeltése egy szebb, tisztább, környezeti szempontból fenntarthatóbb jövő iránt” – fogalmazott Yalmaz Siddiqui, a The Walt Disney Company környezeti fenntarthatóságért felelős alelnöke. „Bízunk benne, hogy a NatGeóval közösen indított az OTTHONUNK kampány segít tudatosítani közönségünkben bolygónk szépségét és nagyszerűségét, bárhol is éljenek a világon.”

### 

A National Geographic Partnersről  

A National Geographic Partners LLC (NGP), a The Walt Disney Company és a National Geographic Society közös vállalkozása, elkötelezett amellett, hogy a világ számára prémium minőségű tudományos, kalandos és felfedező tartalmakat kínáljon egy páratlan médiaportfólió segítségével. Az NGP egyesíti a National Geographic globális televíziós csatornáit (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) a National Geographic média- és fogyasztóorientált eszközeivel, beleértve a National Geographic magazinokat, a National Geographic stúdiókat, a kapcsolódó digitális és közösségi médiaplatformokat, könyveket, térképeket, gyermekmédiát, valamint az utazásokat, globális élményeket és eseményeket, az archívumértékesítést, a licencelési és e-kereskedelmi üzletágakat. A National Geographic alapvető célja 134 éve a világunk megismerésének és megértésének előmozdítása. Mindeközben havonta több millió embert ér el világszerte 172 országban és 43 nyelven. Az NGP bevételeink 27 százalékát a National Geographic Society nonprofit szervezetnek juttatja vissza, hogy a tudomány, a felfedezés, a természetvédelem és az oktatás területén végzett munkát finanszírozza. További információért látogasson el a natgeotv.com vagy a nationalgeographic.com oldalra, illetve keresse a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon, a YouTube-on, a LinkedIn-en és a Pinteresten.

The Walt Disney Company

A The Walt Disney Company több mint 80 éve a családi szórakoztatás élvonalába tartozik Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA). Arra összpontosít, hogy rajongói számára kivételes szórakoztató élményeket teremtsen, hogy helyi szinten a vállalat, annak márkái és karakterei iránti vonzalmat és bizalmat építsen. A The Walt Disney Company a kreativitás, innováció és nemzetközi növekedés globális stratégiáját hajtja végre, és arra törekszik, hogy a legjobb szórakozást nyújtsa rajongóinknak és fogyasztóinknak, ahol, amikor és ahogyan ők akarják, helyi relevanciával. A The Walt Disney Company az EMEA 30 országban van jelen, több mint 6000 embert foglalkoztat, csatornái 133 országban érik el a gyermekeket és családokat. A The Walt Disney Company leányvállalataival és kapcsolt vállalkozásaival együtt vezető, diverzifikált nemzetközi családi szórakoztató és médiavállalat, amely elkötelezett a gyermekek és családok számára innovatív, szórakoztató élmények megteremtése mellett. A Disney márka számos módon jelenik meg a régióban, többek között a közvetlenül a fogyasztóknak szóló Disney+ szolgáltatáson keresztül, a mozikban, a színpadon, az interneten, a televízió képernyőjén, valamint a tömegkereskedőknél és a Disney hivatalos forgalmazói oldalaikon értékesített fogyasztói termékek széles skáláján át.  

Olvass bele legújabb magazinunkba!

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket ( cookie - kat ) használ. Elfogadom Bővebben