InfoPont
Újabb nemzetközi elismerés a magyar szakembereknek
  • 2020. november 20.

Komoly nemzetközi verseny díját hozták el hazai reklámszakemberek, egyedüliként a közép-kelet-európai régióban. Vezető cégek magyarországi kampányait értékelték világszinten: az MVM, a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Telekom is bezsebelt pár elismerést.

A nagyszülők digitális felkészítése a karantén idején, a világbajnok úszónk felkészülése, a hazai garázsok mélyén készülő világmegváltó ötletek, vagy éppen a likevadászat és a gyermekek vegzálása – többek mellett ezekkel az ötletekkel és kampányokkal mérettette meg magát a magyar kreatív ipar nemzetközi szinten. A marketingkommunikációs MarCom Award versenyéről például, amelyre világszerte ötezret meghaladó reklámkampányt pályáztak, a legmagasabb, platina elismeréssel tértek haza a magyar Lounge Group szakemberei – egyedüliként a közép-kelet-európai régióból.

Az utóbbi években a magyar szürkeállománynak köszönhetően díjak, elismerések és világszínvonalú események jellemzik a hazai kommunikációs ipart, ami volumenében és megoldásaiban felzárkózott, és sok tekintetben meg is előzi a szomszédos országokat.

A díjak záloga, hogy minden esetben aktuális témához nyúlnak nagyon jól a magyar szakemberek. A telekommunikációs vállalat esetében például a mindenkit foglalkoztató álhírek felismeréséről, az internetes tartalomtól való függésről szóltak a reklámfilmek. A fiatal Z-generációnak a járvány alatt nyújtott önzetlen digitális segítségnyújtását is megzenésítették a reklámosok. Milák Kristóf világbajnok úszónk saját példájával járt elől, a kreatív megoldásokon a felkészülését és hozzáállását méltatta a hazai szerencsejáték vállalat, míg a villamos művek a világmegváltó startupos ötletek támogatására szólított fel.

A kampányok nem csak külföldön népszerűek, a Lounge Group a nívós magyar versenyeken is elismeréseket gyűjtött be a hazai vállalatok számára készített kampányokért.