InfoPont Ajánló Magazin
Tourist

Interjú Modroczky Tamással

A Hotel Gloria Budapest, 3 csillagos, családi szálloda tulajdonosával beszélgettünk a mostani helyzet várható hatásairól és a kilábalási lehetőségekről:

InfoPont: Tulajdonosként hogyan élte meg az elmúlt 2 hónapot?

Modroczky Tamás, Hotel Gloria Budapest: Az első időszakban nagyon boldogan, hiszen többet tudtam otthon lenni a családommal. Majd 2 hét után azt vettem észre, hogy nem csökkent a napi munka mennyisége, hiszen igaz, hogy nem jöttek fizikailag vendégek és időszakos üzemszünetet
tartott a szálloda, de foglalások, lemondások, módosítások és persze a kapcsolattartás partnerekkel és vendégekkel nem maradt el. Másik oldalon viszont egy picit irigykedve hallgattam, ahogy a szomszédom minden reggel 06:30-kor kiáll az autójával és elmegy dolgozni. Hiányzott a személyes
kapcsolat a vendégekkel és az a nyüzsgés, ami egy szállodában megszokott. Kiszámoltuk kollégáinkkal, hogy napra pontosan 10.000 nap folyamatos nyitva tartás után kellett elfordítani a bejárati ajtón a kulcsot és egy rövid időre bezárni az ajtót.

InfoPont: Mennyi ideig tartott Önöknél az üzemszünet?
Modroczky Tamás: A szállodáknak hivatalosan nem kellett üzemszünetet tartani, mivel a hivatásturizmus és az egyéb speciális vendégek elszállásolása megengedett volt, de azokban a napokban, amikor tényleg senki sem érkezett, mi is szabadságra küldtük kollégáinkat. Ez kb. 1
hónapig tartott. Viszont, ahogy az első céges partnerünk jelezte, hogy egy nagyobb szobamennyiségre lenne szüksége, azonnal újra munkába álltunk és az ilyenkor kötelező karbantartások – mint például a teljes vízhálózat átmosása – és az elvárt illetve előírt fertőtlenítések után, habár csökkentett
szobaszámmal, de újra kinyitottuk ajtóinkat. Bevallom őszintén, szinte majdnem akkora örömet okozott az első vendég a szállodában, mint annak idején 1992-ben.

InfoPont: Mivel készülnek a mostani időszakban?
Modroczky Tamás: Úgy érzem, hogy már a csapból is a kötelező előírások (maszk, leheletvédő plexifal, kézfertőtlenítő állomás, egyszer használatos eszközök, sűrűbb takarítási intervallum) folynak, ezeket minden vendég ismeri és el is várja. Ezek maximális betartása mellett, mi próbálunk amilyen gyorsan csak lehet, visszatérni az eredeti állapotba és ugyanazt a színvonalat és személyes kapcsolattartást biztosítani, amit eddig megszokhattak vendégeink. Idén egy új teraszt nyitunk, hogy
a reggeli idején még több asztallal tudjuk biztosítani az elvárt távolságtartást. Értékesítési és marketing oldalon pedig még nagyobb hangsúlyt fektetnünk a belföldi vendégeinkre, hiszen az újra
indulás legkritikusabb első két-három hónapjában tőlük várhatjuk azt, hogy megmentik a főváros idegenforgalmát is. Személy szerint bízom abban, hogy a vendégek egy része a kisebb, hazai tulajdonú szállodákat fogják előnyben részesíteni, melyhez mi az Önök olvasóinak egyedi árakkal
kívánunk hozzájárulni. A költségek jelentős növekedése miatt és amennyiben a színvonalat tartani kívánjuk és munkatársainknak is versenyképes bért szeretnénk fizetni, úgy a várhatóan nagyon erős
árversenybe viszont nem szabad beleállnunk. Lassan, de biztosan minden újra indul Budapesten és június közepétől ismét egy nyüzsgő,
építészetileg és elhelyezkedésében verhetetlen, gazdag kulturális és lüktető éjszakai élettel rendelkező, európai fővárosban láthatjuk vendégül az InfoPont Magazin olvasóit is. Való igaz, hogy a turizmus nem lesz már ugyanolyan – de bízunk benne, hogy sokkal jobb lesz!

Olvass bele legújabb magazinunkba!

Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket ( cookie - kat ) használ. Elfogadom Bővebben