Életmód
Háromnapos hétvégi diéta a Diétagurutól
  • 2018. október 4.

Háromnapos hétvégi diéta
a maximális eredményekért

Amint beindul a hétvége és péntek délután beleszagolunk a szabadság légterébe, hajlamosak vagyunk ezzel az egy kilégzéssel minden egyes diéta-fogadalmunkat és szabályunkat is elengedni; hirtelen sokkal engedékenyebbek leszünk magunkkal szemben és a műszakváltást ünnepelve beindul bennünk a kifogásgyár…

Mi lenne, ha ezt a jelenséget leküzdhetnéd egy egyszerű módszerrel?

Ha az ember logikusan belegondol, pont a hétvége két és fél napja lehetne a hét diéta-időszakja: végre van egy kis időd magadra és a változásra! Mert igen, az egészség időt, odafigyelést és erőt igényel. Ha téged is veszélyeztet a pénteki kanapékóma
és szeretsz vasárnapig szinte ugyanabban a pozícióban fetrengeni (emberek vagyunk, mindenkinek jólesik néha egy kis pihenés), akkor most hétvégén rendezd meg a saját rendhagyó két és fél napodat és csináld végig a hétvége-diétát! Mondanunk sem kell, hogy legalább egy kilóval kevesebb, míg legalább ugyanennyi motivációval több leszel hétfőre!

Péntek – vágj bele!

A pénteked a hozzászokás napja kell, hogy legyen: délután csinálj magadnak egy gyümölcssmoothiet, ragadj papírt és tollat, és írd le a célodat ezzel a hétvégével!
Ez lehet az egészségesebb közérzettől a fogyás beindításán keresztül az önmegtartóztatás gyakorlásáig bármi. Plusz írj 5 érvet, ami majd meggyőz, hogy kitarts, ha rádtörne a nasizhatnék! Ne felejts el edzeni egy nagyot délután-este!

Szombat – a mozgás napja

Az első feladatod mára, hogy időben kelj (nem kell hatkor, de mondjuk kilenc körül kászálódj ki az ágyból), majd letudd a napi edzésedet: menj el futni, erősíts, jógázz, sétálj, a lényeg, hogy mozdulj ki és fáradj el! Ha ez megvan, már könnyebb lesz
a napod – a vacsid pedig egy koraesti, könnyű adag, zöldségekkel tarkított hús vagy hal legyen!

Vasárnapi lélektan

Miután felkeltél (ugyanakkor, mint tegnap), tolj be egy nagy adag reggelit: friss tojásrántotta rengeteg zöldséggel, cukormentes kávé, friss narancslé… Kényeztesd magad, mert megérdemled! Most újra nyisd ki a célokat tartalmazó füzetedet és vizsgáld meg, hogy érzed most magad. Ha jól, akkor tegyél ígéretet arra, hogy nemcsak hétvégén, hanem a sűrű hétköznapokon is figyelsz majd az egészségedre! Ja, és ma is eddz egyet, a vacsid pedig zöldsaláta legyen fűszeres-joghurtos öntettel, sajttal
és egy szelet hússal vagy hallal!

További info:

http:// dietaguru.com

happy wheels